|
|
Dziennik sakamuzu |
| Autor |
Wiadomość |
sakamuzu
|
Wysłany: Pią Lut 10, 2012 17:31 Dziennik sakamuzu
|
|
Witam wszystkich na moim dzienniku Będę tutaj wypisywał to co i jak obstawiłem.
Z góry mówię że obstawiam małe kwoty, lecz w ciągu ostatnich 2 miesięcy udało mi się z 15zł ugrać około 300 Jak już pisałem w opisie tematu. Jestem biednym studentem i obstawiam mało i za mało bo mnie po prostu nie stać
Życzę sobie i wam wszystkim powodzenia w obstawianiach |
|
|
|
 |
sakamuzu
|
Wysłany: Pią Lut 10, 2012 17:45 10 luty 2012
|
|
Na dzień dzisiejszy z 15 zł na betclicu zostało mi 6. Więc obstawiłem trochę bez sensu ale licząc na farta zakład wielokrotny -> Wszystkie spotkania obstawiam na
Piłka nożna, Niemcy Bundesliga
Wolfsburg - Freiburg
Wynik meczu : Wolfsburg (Kurs: : 1,65)
Analiza (haha pierwsza w życiu):
Oba zespoly zaczęły sezon tak samo, zwycięstwem, porażką i remisem. Jednak Wolfsburg gra u siebie, oprócz tego statystyki są też po ich stronie, bo zremisowali ostatnio z bardzo mocną Borussią M'Gladbach i są w tym sezonie o 8 miejsc wyżej w tabeli. To wszystko mam nadzieję wpłynie na ich zwycięstwo. Choć kto wie, ostatnie 5 meczy 3 razy wygrał Freiburg, jeden zremisowali i tylko jedno zwycięstwo Wolfsburgu.
+
Piłka nożna, Grecja 1. liga
Olympiakos - AEK Athens
Wynik meczu : AEK Athens (Kurs: : 9,00)
Tak, wiem. Ten typ jest bez sensu ale liczę na rewelację ze strony AEKu, i załamanie formy Olympiakosu. Jednak AEK depcze po piętach dla Olympiakosu i bardzo chętnie zdobyli by 3 punkty dlatego na pewno walecznie podejdą do tego meczu. Olympiakos przegrał ostatni mecz a AEK zaliczył 3 punkty. Kurs jest kosmiczny a zarazem wynik osiągalny dlatego zdecydowałem się na ten typ.
+
Piłka nożna, Turcja Super Lig
Trabzonspor - Gaziantepspor
Wynik meczu : Trabzonspor (Kurs: : 1,42)