|
Problemy |
| Autor |
Wiadomość |
cubbek

Pomógł: 7 razy Wiek: 18 Dołączył: 10 Gru 2007 Posty: 614 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob Gru 29, 2007 9:30 pm Problemy
|
|
Piszcie tutaj jakiekolwiek problemy związane z Betssonem.
Tak więc ja zacznę:
Postawiłem na noc kupon. Wszystkie wyniki mi ładnie weszły, gdy rano sprawdzałem kasa została dodana do konta. Natomiast patrzę teraz i:
http://www.vpx.pl/up/2007...7af96e27045.png
Nie znam się na bukach internetowych, mógłby mi ktoś powiedzieć OCB? Dodam, że kasę mi oczywiście z konta zabrali... |
|
|
|
 |
gites

Zaproszone osoby: 30
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 1881 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob Gru 29, 2007 10:55 pm
|
|
| yyy pierwszy raz widze wykreślony mecz ... może do ich supportu napisz ocb.... bo z tego co zauważyłem dostałeś zwrot stawki... |
_________________ "Przyjaźń jest wszystkim,
To coś więcej niż talent,
Więcej niż władza,
Nigdy o tym nie zapominaj"
 |
|
|
|
 |
cubbek

|
Wysłany: Sob Gru 29, 2007 11:28 pm
|
|
Sprawa się >jakby< wyjaśniła.
Mecz GSW-Denver jest nadal przekreślony, ale został wzięty po kursie 1,00 (jako zwycięski). Takim sposobem otrzymałem kasę z 2 pozostałych typów na kuponie.
I tak wysłałem maila do ich supportu, jak poradziłeś gites, bo dziwnym mi sięwydaje, by 'przekreślać' mecz, który został rozegrany na normalnych warunkach...
Ciekaw jestem co mi odpiszą...
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Raja

Zaproszone osoby: 35
Pomógł: 22 razy Wiek: 18 Dołączył: 11 Paź 2007 Posty: 2904 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: Nie Gru 30, 2007 11:02 am
|
|
Podziel się z nami ich odpowiedzią, bo to dziwny przypadek. Może za dużo byś wygrał |
|
 |
cubbek

|
Wysłany: Nie Gru 30, 2007 1:53 pm
|
|
Jak na razie nic nie odpisali (nic dziwnego - weekend), ale za to znowu wzięli ten typ pod uwagę i już nie jest przekreślony... Czyli kupon wszedł normalnie, jak było na początku.
Ale i tak czekam na ich odpowiedź. Pewnie napiszą, że "mieli problemy natury technicznej." |
_________________ Moje typy |
|
|
|
 |