Najlepsze bonusy bukmacherskie: Fortuna, Etoto, Totolotek, Lvbet
1. Totolotek
20 pln
bez depozytu +1000 PLN
2. LVbet
20 PLN
bez depozytu +1000 PLN
3. Fortuna
20 PLN
bez depozytu +1000 PLN
4. Etoto
20 PLN
bez depozytu +1040 PLN
5. Fortuna
100 PLN
dodatkowo +1000 PLN
Na terytorium Polski zaklady wzajemne moga oferowac jedynie te podmioty, ktore posiadaja zezwolenie na urzadzanie zakladow wzajemnych. Udzial w nielegalnych grach hazardowych jest karany. Hazard zwiazany jest z ryzykiem.

Pieniądze dla aktywnych forumiczow - co tydzien!

Bądź aktywny, napisz 125 wartościowych postów i otrzymaj 50 pln gwarantowane. Napisz 100 i otrzymaj dostęp do unikalnych promocji. I dodatkowo dla najlepszych - co tydzień nagrody pieniężne i darmowe zakłady bukmacherskie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Berba
-#Site Admin
-#Site Admin
Posty: 5873
Rejestracja: 04-03-2005, 12:14

Pieniądze dla aktywnych forumiczow - co tydzien!

Post autor: Berba » 25-10-2006, 13:18

Ruszamy z unikalna akcja jakiej do tej pory nie bylo w Polskim internecie!


Wszystkim aktywnym uczestnikom forum bedziemy dawac pieniadze i to co tydzień!

Co tydzień za samą aktywność przyznajemy około 100 zł dla naszych aktywnych użytkowników!


Zasady sa bardzo proste:

1. Co tydzien kilku najbardziej aktywnych uzytkownikow forum otrzyma od nas przelewy pieniezne na konta u bukmacherow.

Żadnych losowań w których kasę dostają podstawieni użytkownicy (jak na innych forach), u nas zasady są czyste i przejrzyste. Jesteś aktywny dostajesz kasę - nie ma innej opcji!

2. Kwoty pieniezne beda rozne - od 10 do 100 pln. Co tydzien nagrodzimy zawsze kilku uzytkownikow.

3. Kazdy uzytkownik forum MUSI miec rowniez konto w konkursie Typuj.org i w edycji danych MUSI PODAC SWOJE LOGINY u wszystkich mozliwych bukmacherow. Majac do nich dostep mozemy realizowac przelewy automatycznie, natychmiast po przydzieleniu nagrody.

4. Nie ważne jaki masz login na Typuj.org, WAŻNE byś miał tam taki sam e-mail jak w koncie na forum.

5. W miesiącu nagrodzimy przynajmniej 30 rożnych użytkowników, średnio 7 tygodniowo

6. Glownym kryterium przyznawania pieniedzy jest zawartosc merytoryczna wypowiedzi oraz ilosc napisanych postow. Podstawowym działem na który zwracamy uwage jest forum "Analizy, opinie, prognozy".

7. Bierzemy pod uwage rowniez jakosc informacji jakimi sie dzielicie. Jesli ktos znajdzie ładnego surebeta, poinformuje o "ustawieniu jakiegos meczu", czy tez mowiac prościej - poda sposob dzięki ktoremu uczestnicy forum wygraja pieniazki - nagode tygodnia ma niemal pewną.

8. Nie tolerujemy śmiecenia! Osoby których dyskusje nic nie wnoszą do tematu, lub które nie dbają o porządek (piszą w niewłaściwych działach), mają mniejszą szanse na nagrody.

9. I wreszcie - Wspieramy naszych aktywnych uzytkownikow - jesli dopadnie was pech i przegracie większa sumke - postaramy sie choć troche wam jej zwrócić

10. Dodatkowo dla wszystkich nowych userów mamy dodatkowe prezenty - po przekroczeniu 125 postów otrzymacie minimum 44 pln! <a target="_blank" href="http://www.typybukmacherskie.org/topics ... >szczegóły tutaj</a>

To wlasciwie tyle, zachecamy wszystkich do dyskusji!

Razem latwiej bedzie nam pokonac bukow, wymieniajmy sie informacjami, analizujmy, dyskutujmy. Stanmy sie najbardziej zżyta i aktywna grupa w sieci!
Ostatnio zmieniony 05-08-2015, 12:35 przez Berba, łącznie zmieniany 13 razy.

Awatar użytkownika
Berba
-#Site Admin
-#Site Admin
Posty: 5873
Rejestracja: 04-03-2005, 12:14

Post autor: Berba » 25-10-2006, 15:20

I by nie byc goloslownym zacznyamy juz od tego tygodnia. Pierwsza kaska wedruje do:

85 pln - Fredi - za dyskusje w wielu watkach i pomoc moderacji forum
40 pln - Szteyowski - za podawanie typow mimo iz nikt ich nie komentuje
strateg1 - za dokladne analizy supertoto i swietne systemy

KOlejne nagrody juz w przyszla srode.

Awatar użytkownika
Berba
-#Site Admin
-#Site Admin
Posty: 5873
Rejestracja: 04-03-2005, 12:14

Post autor: Berba » 02-11-2006, 14:04

Wprowadzenie bonusow za aktywnosc podzialalo na wszystkich mobilizujaco - w koncu cos na forum sie dzieje!

Oto kolejna lista uzytkownikow ktorym w ramach podziekowan zasilimy konta:

40 pln - Nonda - za probe uporzadkowania dyskusji i rozpoczecie watkow tematycznych
40 pln - Morenowe - 200 postow i ciagla aktywnosc
40 pln - PeZet1929 - duzo trafnych typow

I na koniec sprawa najwazniejsza - wszystkich aktywnych uczestnikow forum prosze o zarejestrowanie sie w konkursie na www.Typuj.org, wybranie TAKIEGO SAMEGO loginu jak na forum i podanie swoich loginow w bwin-brak-polskiej-licencji!, sportingbet-brak-polskiej-licencji!, gamebookers-brak-polskiej-licencji!. Dzieki temu szybciej bedziemy przyznawac nam nagrody (biorac wasze loginy z naszej bazy danych).
Ostatnio zmieniony 17-11-2006, 16:27 przez Berba, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
morenowe
Posty: 487
Rejestracja: 06-02-2006, 12:00

Post autor: morenowe » 02-11-2006, 19:00

Dzikeuje za nagrode i posatarm sie jescze wiecej dawac typow na forum oczywiscie trafbych. Z taki zapytaniem w profilu moim na typuj.org mam wpisane login na sportingbet-brak-polskiej-licencji! i bwin-brak-polskiej-licencji! czy musze jescze koniecznie zakladac na gamebokkers konto??

PeZet1929
Posty: 2453
Rejestracja: 28-10-2006, 15:53

Post autor: PeZet1929 » 02-11-2006, 20:49

Rowniez dziekuje za nagrode ;-) A co do typow to pewnie ze bede podawal i mam nadzieje ze w wiekszosci beda trafne i wszyscy na tym skorzystamy ;-)

Pozdro 8)

Nonda
Posty: 31
Rejestracja: 30-10-2006, 22:43

Post autor: Nonda » 02-11-2006, 22:04

Rownież składam podziękowania za nagrode. Forum trzeba rozruszać. Czekam na kaske na koncie.

Awatar użytkownika
morenowe
Posty: 487
Rejestracja: 06-02-2006, 12:00

Post autor: morenowe » 04-11-2006, 15:15

Jak juz wczesniej pytalem czy musze miec koniecznie zalozne konto w gamebookers-brak-polskiej-licencji! czy moze ta kasa bedzie wplacana na sportingbet-brak-polskiej-licencji! lub bwin-brak-polskiej-licencji!??

Awatar użytkownika
morenowe
Posty: 487
Rejestracja: 06-02-2006, 12:00

Post autor: morenowe » 04-11-2006, 15:16

A nie przepraszam juz dostalem kase na bwin-brak-polskiej-licencji! bardzo dziekuje :D

Szymon111
Posty: 60
Rejestracja: 18-04-2006, 15:06

Post autor: Szymon111 » 06-11-2006, 17:02

no bardzo ciekawy pomysł zawsze to jakąś motywacja :d

Awatar użytkownika
Berba
-#Site Admin
-#Site Admin
Posty: 5873
Rejestracja: 04-03-2005, 12:14

Post autor: Berba » 08-11-2006, 16:01

Jest sroda, czas wiec na kolejne docenienie naszych forumiczow. W tym tygodniu nagradzamy:

60 PLN - Zima - za dynamiczny debiut, duza aktywnosc i niezle typy
50 PLN - krzycho - za aktywnosc, typy i komentarze
25 PLN Jankie(L) - za historyczny wklad w rozwijaniu forum i bycie moderatorem


Zechecamy wszystkich do dalszej aktywnosci! Bo nie dosc ze jest u nas fajnie, to jeszcze sie oplaca :)

ZiMa
Posty: 237
Rejestracja: 06-11-2006, 11:37

Post autor: ZiMa » 08-11-2006, 16:07

Dzieki za nagrode i mam nadzieje ze osoby ktore odwiedzaja te form mogli juz okazje z moich typow skorzystać.

POzdrawiam.

Awatar użytkownika
krzycho
Posty: 503
Rejestracja: 06-02-2006, 11:31

Post autor: krzycho » 08-11-2006, 17:01

Wielkie dzieki za nagrode postaram się być nadal taki aktywny :) pozdawiam

Awatar użytkownika
kakaowy
-#VIP
-#VIP
Posty: 4179
Rejestracja: 04-11-2006, 22:13

Post autor: kakaowy » 12-11-2006, 00:28

Ja mam male pytanko czy jak raz dostanie sie nagrode to za jakis czas jesli sie bedzie nadal aktywnym mozna znowu dostac??? Bo bylo by to troche bez sensu jakby ktos dostal i potem dalej swietnie typowal i nie dostal wiec jak z tym jest ?

Awatar użytkownika
Berba
-#Site Admin
-#Site Admin
Posty: 5873
Rejestracja: 04-03-2005, 12:14

Post autor: Berba » 12-11-2006, 16:44

Tak - nie ma zadnego ograniczenia. Wszyscy aktywni typerzy beda dostawac przynajmniej jedna nagrode miesiecznie.

Na razie cala akcja startuje, wiec zalezy nam by nagrodzic jak najwiecej osob - z czesem, osoby zaczna sie powtarzac.

Awatar użytkownika
kakaowy
-#VIP
-#VIP
Posty: 4179
Rejestracja: 04-11-2006, 22:13

Post autor: kakaowy » 12-11-2006, 19:41

to dobrze bo to znaczy ze warto byc atywnym :D

Awatar użytkownika
Berba
-#Site Admin
-#Site Admin
Posty: 5873
Rejestracja: 04-03-2005, 12:14

Post autor: Berba » 16-11-2006, 15:34

W tym tygodniu za aktywnosc nagradzamy:

50 pln - mati16
40 pln - kakaowy
15 pln - marecki85


:!: Wazna informacja - przypominamy wszystkim o koniecznosci rejestracji w konkursie www.typuj.org i uzupelnienia swoich loginow u WSZYSTKICH bukmacherow! Bez tego nie mozemy wam przyznawac bonusow i np. w tym tygodniu chcielismy nagrodzic nieco inne osoby i nie moglismy. Stracil rowniez Kakaowy ktory dostalby wieksza nagrode, ale nie podal swojego loginyu :?
Ostatnio zmieniony 17-11-2006, 16:24 przez Berba, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kakaowy
-#VIP
-#VIP
Posty: 4179
Rejestracja: 04-11-2006, 22:13

Post autor: kakaowy » 17-11-2006, 16:07

wielkie dzieki za nagrode juz kasa jest na koncie .
P.S zaloze to konto w sportingbet-brak-polskiej-licencji! zebym sie nie powtorzylo to co dzis POZDRO

Awatar użytkownika
Berba
-#Site Admin
-#Site Admin
Posty: 5873
Rejestracja: 04-03-2005, 12:14

Post autor: Berba » 17-11-2006, 16:59

Bardzo prosze nastepujace osoby do zastosowanie sie do powyzszych wskazowek. W najbliszym czasie prawdopodobnie to wam bedziemy chcieli przekazac nagrody:

dinho_10 , dark.net , internista , Tomeck , Radek(L) , h2o , Ślepy... , kml , turbo87 , tuitui , Szymon111 , JIm , szajba_psk , Adrian.G , szyna , eksajtin , zigulec , Neosekt , eml86 , guruking, betzik

mati16
Posty: 130
Rejestracja: 22-10-2006, 15:26

Post autor: mati16 » 17-11-2006, 20:16

wielki dzieki za te 5 dych :) napewno dobrze je zainwestuje 8)

Awatar użytkownika
marecki85
-#mod
-#mod
Posty: 7821
Rejestracja: 14-03-2006, 11:15

Post autor: marecki85 » 17-11-2006, 22:09

dzieki za kasiorke :D :D bardzo mila niespodzianka dzisiejszego dnia :mrgreen:

betzik
Posty: 436
Rejestracja: 04-11-2006, 09:12

Post autor: betzik » 18-11-2006, 08:08

No proszę... Co prawda nie znalazłem sie w gronie nagrodzonych, ale zostałem wymieniony jako jeden z tych, którzy w przyszłości mogą zostać docenieni ;) Już ten fakt jest dla mnie małą nagrodą, bo na forum jestem bardzo krótko, a dodatkowo w ostatnim tygodniu nie mogłem zbytnio sie udzielać -> awaria kompa w domu... Niemniej bardzo sie cieszę, że moja obecność została dostrzeżona. Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Berba
-#Site Admin
-#Site Admin
Posty: 5873
Rejestracja: 04-03-2005, 12:14

Post autor: Berba » 22-11-2006, 14:58

W tym tygodniu nagradzamy

90 pln - Marcinmg, Nasz najmlodszy moderator, ktory swietnie wywiazuje sie ze swoich obowiazkow
30 pln - Poldek17, za to ze w ostatnim czasie bierze udzial w niemal kazdej dyskusji.

To jednak nie koniec - bardzo sie ciesze, iz wielu z was sie na naszym forum zadomowilo juz na dobre i regularnie prowadzi dyskusje. Zblizaja sie mikolajki, wiec mam dla was prezenty :). Przeslijcie na adres admin(malpa)typuj.org wasz adres domowy - wyslemy wam poczta jakies gadzety zwiazane z bukmacherka.
Gadzety dostanie kazdy kto przez najblizsze 2 tygodnie wciaz utrzyma wysoka aktywosc.

Dopisek - ta akcja obowiazuje wszystkich userow forum - tych co dostali juz kase, oraz tych co dopiero dostana. Kazdy aktywny user otrzyma od nas na mikolajki jakies fajne gadzety.

Awatar użytkownika
poldek17
-#VIP
-#VIP
Posty: 1016
Rejestracja: 06-08-2006, 20:34

Post autor: poldek17 » 22-11-2006, 17:18

DZiękuje bardzo za nagrode. Przyda sie postaram sie ją dobrze wykozystać.
Powodzenia w ogrywaniu bukmacherów ;]

Nie cytuj posta który znajduje sie nad twoim :)

betzik
Posty: 436
Rejestracja: 04-11-2006, 09:12

Post autor: betzik » 22-11-2006, 17:48

Z góry dzięki za gadżecik... Mam nadzieję, że na coś się załapię ;) Adresik wysłałem mailem...
Wysoką aktywność na forum mam zamiar utrzymać znacznie dłużej niż do Świąt... Fajnie mi tu :)
Pozdrawiam!

Robertho
Posty: 362
Rejestracja: 06-06-2006, 00:59

Post autor: Robertho » 22-11-2006, 18:37

Widzę, że forum się rozruszało ale szkoda, że większość wchodzi tylko do działu gotowe kupony, a nie próbuje analizować i prowadzić dyskusji meczy w działach analizy spotkań. Ale i tak podoba mi się na forum :D Jestem ciekawy jaki będzie ten gadżecik do zdobycia :D

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Kopiowanie calosci lub fragmentow bez pisemnej zgody zabronione. Strona jest kierowana do uzytkownikow polskojezycznych zamieszkalych w krajach, w ktorych korzystanie z Serwisu jest zgodne z prawem. Wiadomosci prezentowane w serwisie sa dozwolone wylacznie dla osob podlegajacych jurysdykcjom prawnym, w ktorych uczestnictwo w grach hazardowych online jest legalne. Korzystajac z serwisu, uzytkownik deklaruje wobec administratora, ze uczestnictwo w grach hazardowych online jest w jego jurysdykcji dozwolona i ponosi pelna odpowiedzialnosc za prawdziwosc zlozonego przez siebie oswiadczenia.

Na terytorium polski zaklady wzajemne moga oferowac jedynie te podmioty, ktore posiadaja zezwolenie na urzadzanie zakladow wzajemnych. Zawieranie zakladow u bukmacherow, ktorzy nie posiadaja licencji Ministerstwa Finansow na zawieranie zakladow wzajemnych jest zabronione i grozi konsekwencjami prawnymi. Serwis jest przeznaczony tylko dla osob, ktore ukonczyly 18 lat. Korzystajac z serwisu, uzytkownik potwierdza, ze ma ukonczone 18 lat.